Բուն Բարեկենդան. hogevor qarozner հոգևոր քարոզներ

hogevor qarozner, hogevor karoz, hogevor karozner 2017, hogevor karoz 2017, հոգևոր քարոզներ, հոգեւոր քարոզ, հոգեվոր քարոզ, պատգամներ, 2016
Բուն Բարեկենդան.
Թող բարի լինի մեր կիրակին, որ կոչվում է Բուն Բարեկենդան:

Մեծ Պահքի առաջի կիրակին է, որ ազդարարում է անհոգ կյանքի և վայելքի օրերի ավարտի մասին, թե ինչպես մենք չգնահատելով մեզ տրված բարիքները, կորցրինք չափի զգացողությունը և մեր անժուժկալության պատճառով զրկվեցինք Աստծո քաղցր ներկայությունից: Այս քառասուն և ութ օրերի ապաշխարությամբ և աղոթքով, զղջումով և արտասուքով, ողորմությամբ և ներողամտությամբ պետք է աղաչենք մեր Տիրոջը, որ ների մեզ և մեր առջև բացի վարագույրը և մենք նորից իրավունք ստանանք բաց Պատարագի ժամանակ Սուրբ Հաղորդության միջոցով դուրս գանք պահքից և տոնենք Սուրբ Հարության տոնը: Կան տարբեր պահքեր՝ Ծննդյան, Առաջավորաց, Հիսնակաց և այլն: Սրանց նախորդող կիրակին կոչվում է բարեկենդան, որին հաջորդող երկուշաբթի օրվանից էլ սկսվում է պահքը: Քանի որ բոլորից երկարն ու տևականը Մեծ Պահքն է, ուստի և գլխավոր բարեկենդանն էլ նրան նախորդող կիրակին է, որը կոչվում է Բուն Բարեկենդան: Բուն Բարեկենդանի նախորդ օրը, շաբաթ երեկոյան ժամերգության ընթացքին, եկեղեցու Խորանի վարագույրը քաշվում է: Խորանը ծածկվում է և այսպես շարունակվում է քառասնօրյա պահքի ընթացքում:
Եկեղեցու անվանակոչության և կամ կարևոր սրբերի տոների առթիվ երբ մատուցվում է հանդիսավոր Սուրբ Պատարագ, վարագույրը քաշվում է և տեղի է ունենում բաց Պատարագ: Բարեկենդան նշանակում է բարի կենդանություն, ուրախության և զվարճանքի օր: Այն մեզ հիշեցնում է Ադամի ու Եվայի դրախտային կյանքը, երբ նրանք ապրում էին վայելքի ու անհոգության մեջ: Բուն Բարեկենդանի շարականները պատմում են, թե ինչպես ստեղծվեց մարդը և ապրեց դրախտի փափկության մեջ: Բուն Բարեկենդանի տոնակատարությունը և խրախճանքը կրոնական որևէ տոնի հետ չի կապվում, ընդհակառակը`նույն օրը սկսվում է արդեն ապաշխարության շարականը, եկեղեցու վարագույր քաշվում է, և Սուրբ Պատարագը մատուցվում է վարագուրված խորանի հետևում:Այսպիսով սկսվում է քառասնօրյա ապաշխարությունը եկեղեցու մեջ: Բուն բարեկենդանի կիրակի երեկոյան ժամերգությունից հետո սկսվում է Մեծ Պահքը:
Քրիստոնյայի համար Բուն Բարեկենդանը ավելի շատ հոգևոր իմաստ ունի քան կենցաղային: Եվ եթե մենք այժմ պատրաստակամությամբ ու սիրով ենք ընդունում տևական պահքի հրահանգը, եթե մեր հնազանդությունը հոժար սրտով է, ապա այն թեև տրտմություն է մարմնի համար, բայց ուրախություն է հոգու համար: Իսկ հոգին առավել է քան մարմինը: Հետևաբար չափավոր լինենք նաև ուրախության մեջ: Հովհան Ոսկեբերան Հայրապետը հորդորում է. Մեկը պետք է պահպանի այն, ինչ ունի, երկրորդը դառնա այն, ինչ ինքը չէ, մեկը պետք է պահպանի առողջությունը, մյուսը ազատվի տկարությունից, որովհետև դրանից տառապում է: